کانون فرهنگی هنری زینبیون

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی و انعکاس دادن فعالیتهای کانون زینبیون می باشد .

کانون فرهنگی هنری زینبیون

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی و انعکاس دادن فعالیتهای کانون زینبیون می باشد .

گزارش مکتوب از آسمانی ها

admin | سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

از اواخر اردیبهشت 94 برنامه ریزی برای تشکیل کلاس های تابستانی انجام شد . از اواسط خرداد ماه کار تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق نصب تراکت در کانون، مسجد و مغازه های خیابان هفت تیر شروع  و پس از آن ثبت نام از گروه های سنی مختلف انجام شد .

با شروع ماه مبارک رمضان برنامه ختم قرآن کریم ( هر روز یک جزء ) همراه با تفسیر گویی سرکار خانم حسینی که از 2 ماه قبل با ایشان جهت رزرو وقت هماهنگ شده بود . همچنین پیرامون این جلسات جزء خوانی حفظ سوره یس نیز با حضور علاقه مندان انجام میشد .

شایان ذکر است با توجه به تبلیغاتی که در محل برای مراسم جزء خوانی شده بود ، عده بیشماری از این جلسات استقبال نمودند که این امر مهم باعث عضویت این افراد در کانون مسجد شد .

از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان شرکت دادن نوجوانان کانون در مراسم جزء خوانی نوجوانان حرم مطهر ، مسابقه روزنامه دیواری ، برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) ، مراسم افطاری ، جشن ختم قرآن ( همراه با پذیرایی آش رشته و نان و پنیر ) یاد کرد .

لازم به ذکر است ، تمامی برنامه های نام برده و عنوان شده با بودجه کمک های مردمی بوده و از بودجه کانون هیچگونه استفاده ای نشده است .

 

( این است تدبیر مدیریتی در راستای اقتصاد مقاومتی )


  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی